Det er resultaterne,
der tæller

20 skarpe år på Danmarks førende reklamebureauer har givet mig dyb indsigt i, hvordan et budskab skal udbredes. Ud over kreativ udvikling tænker jeg også strategi og CRM.  Jeg er dialogdesigner og har specialiseret mig i direct marketing og kundedialog.

Jeg er formentligt den designer i Danmark, som har udtænkt og designet flest dialogkampagner. Det har kunder som Post Danmark, Telenor, IKEA, B&O, Grundfos, SAS og mange andre virksomheder nydt godt af. Indsigt i og forståelse for kundernes udfordringer kombineret med kreativitet og erfaring gør, at jeg opnår høj respons og masser af opmærksomhed i de kampagner, jeg er med til at udvikle.

Lige nu løser jeg blandt andet opgaver for Det Kongelige Teater, Børnecancerfonden, Riis Rejser, Zetland, Henrik Bak Company, Morten Lassen og ROROCS -Tasmania. Desuden er jeg en del af Dialogteamet, som er et netværk af specialister indenfor dialog og direct marketing.